Klantenvertellen  Webwinkelkeur


Veelgestelde vragen

Een overzicht van de vragen die ons het vaakst worden gesteld.

 

1. Is het verkopen van mijn occasion echt gratis?

Ja, het verkopen is voor u als verkoper helemaal gratis. Wij rekenen een kleine vergoeding aan het bedrijf dat uw occasion koopt. U merkt hier dus helemaal niets van, en het bedrijf betaalt alleen voor onze dienstverlening.

 

2. Ben ik verplicht om mijn occasion te verkopen?

Nee, het verkopen is helemaal vrijblijvend. Wij doen u binnen 24 uur een prijs toekomen waarop u zelf aangeeft of u hier akkoord mee gaat of niet. In geen enkel geval wordt u verplicht tot verkopen.

 

3. Hoe lang is het bod dat ik ontvangen heb geldig?

Het bod dat wij u doen is 3 dagen geldig. Als u niet binnen deze 3 dagen akkoord gaat met dit bod, dan heeft het bedrijf het recht om zijn bod terug te trekken.

 

4. Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven. Alleen als u het bod accepteert, geven wij uw persoonlijke gegevens aan de inkoper om contact op te nemen voor de afhandeling.

 

5. Hoe zit het met het vrijwaren van mijn occasion?

Wij werken alleen met RDW erkende bedrijven. Deze bedrijven kunnen bij u op locatie een vrijwaring uitdraaien die tot op de minuut nauwkeurig is.

 

6. Hoe verloopt de betaling?

De betaling verloopt via bank of contant. U bepaalt zelf in overleg met het bedrijf dat de occasion heeft gekocht, hoe de betaling verloopt.

 

7. Moet ik mijn occasion brengen?

In 95% van de auto, caravan, motor en camper verkopen wordt deze opgehaald, en bij boten is dit zelfs bij 99% van de verkopen. Wij doen altijd ons uiterste best om het bedrijf uw occasion op te laten halen. Dit is voor u als verkoper het meest prettige, en het scheelt u tijd. Echter zijn er soms situaties waarbij dit niet lukt. Wanneer wij u het bod doorgeven, dan vermelden wij altijd of u uw occasion hierbij opgehaald wordt of niet.

Veelgestelde vragen

Een overzicht van de vragen die ons het vaakst worden gesteld.

 

1. Is het verkopen van mijn occasion echt gratis?

Ja, het verkopen is voor u als verkoper helemaal gratis. Wij rekenen een kleine vergoeding aan het bedrijf dat uw occasion koopt. U merkt hier dus helemaal niets van, en het bedrijf betaalt alleen voor onze dienstverlening.

 

2. Ben ik verplicht om mijn occasion te verkopen?

Nee, het verkopen is helemaal vrijblijvend. Wij doen u binnen 24 uur een prijs toekomen waarop u zelf aangeeft of u hier akkoord mee gaat of niet. In geen enkel geval wordt u verplicht tot verkopen.

 

3. Hoe lang is het bod dat ik ontvangen heb geldig?

Het bod dat wij u doen is 3 dagen geldig. Als u niet binnen deze 3 dagen akkoord gaat met dit bod, dan heeft het bedrijf het recht om zijn bod terug te trekken.

 

4. Wat doen jullie met mijn persoonlijke gegevens?

Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven. Alleen als u het bod accepteert, geven wij uw persoonlijke gegevens aan de inkoper om contact op te nemen voor de afhandeling.

 

5. Hoe zit het met het vrijwaren van mijn occasion?

Wij werken alleen met RDW erkende bedrijven. Deze bedrijven kunnen bij u op locatie een vrijwaring uitdraaien die tot op de minuut nauwkeurig is.

 

6. Hoe verloopt de betaling?

De betaling verloopt via bank of contant. U bepaalt zelf in overleg met het bedrijf dat de occasion heeft gekocht, hoe de betaling verloopt.

 

7. Moet ik mijn occasion brengen?

In 95% van de auto, caravan, motor en camper verkopen wordt deze opgehaald, en bij boten is dit zelfs bij 99% van de verkopen. Wij doen altijd ons uiterste best om het bedrijf uw occasion op te laten halen. Dit is voor u als verkoper het meest prettige, en het scheelt u tijd. Echter zijn er soms situaties waarbij dit niet lukt. Wanneer wij u het bod doorgeven, dan vermelden wij altijd of u uw occasion hierbij opgehaald wordt of niet.